czwartek, 13 lutego 2014

Przygotowania do Klubu Mam w Zielonce

Czy wiecie już, że właśnie rusza Klub Mam w Zielonce? Dzięki dofinansowaniu z budżetu Gminy Zielonka możemy zaoferować zajęcia, które z powodzeniem odbywają się od ponad 3 lat w Wołominie, właśnie u was.

Projekt „Klub mam w Zielonce” zakłada zorganizowanie i przeprowadzenie 90 atrakcyjnych zajęć o charakterze edukacyjno-wychowawczym oraz integracyjnym w okresie do grudnia 2014 r.

Oznacza to, że będziemy prowadzić 3 spotkania w tygodniu: Klub Mam jako spotkanie otwarte dla wszystkich chętnych rodziców z dziećmi od 0 do 4 lat, na które będziemy zapraszać gości z różnych dziedzin z zakresu wychowania, pielęgnacji, ale też rozwoju osobistego. Dwa pozostałe spotkania w tygodniu to Grupy Zabawowe.

Ze względu na ferie, ruszymy w pierwszym tygodniu marca.

Obecnie prowadzimy nabór do projektu - formularz i szczegółowe informacje znajdziecie na stronie www: http://mamywolomin.pl/klub-mam-w-zielonce/


Dziś okazało się, że niestety część spotkań nie może odbywać się w godzinach przedpołudniowych. Najwcześniejsza wolna godzina w Ośrodku Sportu i Rekreacji (swoją drogą, piękny budynek i świetnie położony, zatem dla nas idealny na spotkania) to 14:00-14:30 … a to nieco słaba pora, jak na wyjście z dziećmi na dwór. Większość matek spaceruje z dziećmi rano, przed południem, a w godzinach 14:00-16:00 to zajęta jest raczej obiadem. W dodatku znam sporo dzieci, które śpią ok. godziny drugiej.
Druga opcja to budynek przy ul. Przemysłowej – nie tak okazały, ale to nie jest najważniejsze. Jest oddalony o ok. 1,5 km od centrum miasta. Myślimy co z tym dalej począć …

Dobrze, że Grupy Zabawowe mogą odbywać się bez przeszkód – te zajęcia dla par dziecko+rodzic lub opiekun organizujemy w Bibliotece przy ul. Długiej. Zresztą to w zielonkowskiej Bibliotece jesienią przeprowadziliśmy pilotażowe spotkania klubu mam: wtedy zapisało się na zajęcia ponad 20 mam z dziećmi oraz kobiet w ciąży. Zorganizowaliśmy 2 spotkania, w tym jedno miało formę rozmowy jak w klubie mam, a drugie – grup zabawowych.

Zresztą sami zobaczcie jak było jesienią:




Sądzimy, że obecnie rozpoczynający się projekt będzie co najmniej takim sukcesem jak ten pilotaż :)
Zapraszamy do udziału.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz