wtorek, 11 lutego 2014

Hurra - mamy dofinansowanie z Powiatu

Jestem w szoku – inaczej nazwać tego nie potrafię.

Otrzymałam informację ze Starostwa Powiatowego w Wołominie, że wszystkie projekty, które złożyliśmy w ramach konkursów, przeszły pozytywnie weryfikację! Oznacza to, że w marcu ruszamy z dwoma projektami: Jeden dotyczy warsztatów w ramach programu TAKrodzina.pl – a będą to w sumie 154 spotkania !!! Drugi projekt umożliwi nam przeszkolenie rodziców z powiatu wołomińskiego w zakresie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej. Trzeci projekt to nasze hobby – rajdy turystyczne po okolicach, w tym wyprawy indywidualne oraz wyjście grupowe, całymi rodzinami.

To pierwszy raz, gdy Fundacja Mamy Wołomin wygrała konkursy – nasze dotychczasowe projekty realizowane z dofinansowaniem Powiatu miały formę Małych Grantów. Różnica jest zasadnicza, bo pokazuje, że wpasowujemy się w tematykę, która jest ważna dla Powiatu – Edukacyjna Opieka Wychowawcza, Ochrona Zdrowia i Turystyka, i o ile zrealizujemy te zadania dobrze, to jest szansa na ich kontynuację i rozwój w przyszłości. Małe granty przeznaczone są na działania wykraczające poza zaplanowane dziedziny – coś nowego, coś ekstra, coś niestandardowego. Ja to tak odbieram: realizując dwie edycja „Razem – integracja rodzin w powiecie wołomińskim” oraz „Jesień dla rodziny” wzbudziliśmy potrzeby, które teraz możemy spełniać w ramach  zadań konkursowych.

Cieszę się, że hej!  

Co prawda teraz czeka mnie drukowanie 12 kopii KRSu i podpisywanie ich za zgodność z oryginałem, ale co tam … niech tak będzie. Może kiedyś zabiorę się za napisanie do naszych urzędów propozycji nie drukowania wszystkich materiałów w wielu kopiach, nie wysyłania listów w osobnych kopertach gdy idą do jednego adresata i tego typu drobnych uchybień, które denerwują mnie, jako mieszkańca w części
finansującego tę biurokratyczną machinę.

Ale póki co cieszę się z decyzji Zarządu Powiatu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz