poniedziałek, 17 lutego 2014

Klub Mam w Zielonce - szczegóły i nabór do projektu


Jako że dziś strona www nam nie działa :( a telefony dzwonią , ludzie pytają o Klub Mam w Zielonce, to spieszę poinformować, że:

Klub Mam w Zielonce to spotkania dla mam, ale także tatusiów, babć i opiekunów dzieci od 0 do 4 lat oraz rodziców oczekujących na dziecko, z terenu Gminy Zielonka. Klub mam w Zielonce będzie spotykał się dwa razy w tygodniu, począwszy od marca, aż do grudnia 2014 r.:

  • prawdopodobnie we wtorki w godzinach rannych lub południowych w centrum Zielonki - OKIS, OPS lub ich okolice - Klub mam to będą spotkania tematyczne, przygotowywane przez zaproszonych gości, w dziedzinach związanych z wychowaniem dzieci, rozwojem naszych maluchów, ale też rozwojem osobistym mam. W Wołominie taki klub mam funkcjonuje już od prawie 3,5 roku i w sumie skorzystało z niego ok 200 rodzin! Jako pierwsze tematy w Zielonce planujemy:
    - Chustowanie czyli po co i jak nosić niemowlęta w chuście wg mam chustujących
    - Jak wychować bystre dziecko czyli o prawidłowym rozwoju dziecka wg członka Mensy
    - Dieta małego dziecka czyli ile i co powinno jeść dziecko w wieku od 6 do 36 miesięcy
    - Bez klapsa czyli jak z szacunkiem wyznaczać dziecku granice

    Udział w spotkaniach klubu mam jest bezpłatny, można przychodzić na pojedyncze spotkania, lub na wszystkie. Prosimy o zgłoszenie obecności aby wiedzieć ilu osób możemy się spodziewać.

  • we czwartki w Bibliotece przy ul. Długiej Grupy Zabawowe czyli spotkania dla par : dziecko + opiekun/ rodzic/ babcia polegające na wspieraniu aktywności i rozwoju naszych pociech poprzez zabawę - są to zajęcia, które z powodzeniem funkcjonują już w Wołominie i Tłuszczu, a przyjechały do nas z krajów anglosaskich :)

    grupa maluchów od 2 do 4 lat - czwartki godz. 10:00-11:15
    grupa maluszków od 6 mies do 2 lat - czwartki godz. 11:30-12:45

    Te zajęcia są płatne - karnet 15 zajęć trwających od marca do czerwca kosztuje 50 zł. Będą to zajęcia dla stałej grupy uczestników - tylko po 10 dzieci w grupie. 

W związku z tym, że ruszamy już w marcu, prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa na mail: mamy.wolomin@gmail.com - z dopiskiem Zielonka. 

Kto ma możliwość prosimy o przesyłanie zeskanowanego formularza i oświadczenia:






Projekt "Klub Mam w Zielonce" dofinansowany jest ze środków Gminy Zielonka. A oto zdjęcie z pilotażowego spotkania klubu mam w Zielonce jakie odbyło się w listopadzie 2013 r. w Bibliotece przy ul. Długiej:



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz