wtorek, 5 września 2017

Plan na jesień w klubie mam w Zielonce

Jesienią wracamy też do podziału spotkań na dwa rodzaje: 
naprzemiennie Grupy Zabawowe i Klub Mam (spotkania tematyczne z zaproszonymi gośćmi) - tutaj grafik zajęć:
12.09 - klub mam - spotkanie organizacyjne
19.09 - grupy zabawowe
26.09 - klub mam
03.10 - grupy zabawowe
10.10 - klub mam
17.10 - grupy zabawowe
24.10 - klub mam
31.10 - NIE MA ZAJĘĆ TEGO DNIA!
07.11 - grupy zabawowe
14.11 - klub mam
21.11 - grupy zabawowe
28.11 - klub mam
05.12 - zakończenie / mikołajki


Dzięki dofinansowaniu z Miasta Zielonka wszystkie nasze spotkania w Klubie Mam w Zielonce są bezpłatne i otwarte dla wszystkich chętnych opiekunów i rodziców z maluchami do 4 lat.

Udział wymaga podpisania formularza zgłoszeniowego ze zgodą na przetwarzanie informacji oraz wykorzystanie wizerunku na potrzeby projektu, a także podpisania listy obecności.

W razie pytań, piszcie mamy.wolomin@gmail.com.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz