czwartek, 28 września 2017

Fitness Mama i dziecko

W ostatnią  środę mieliśmy okazję spotkać się przy fitnessowych plotkach wraz z Angelą - instruktorką Fitnessu dla Mam z dziećmi (podpatrzeć i polubić można o tutaj )

 Duża część spotkania poświęcona była zdrowotnym aspektom powrotu do fit sylwetki oraz profitom, jakie czerpią z zajęć maluchy. Miałyśmy okazję porozmawiać o hormonach, porodach, aktywności w ciąży i po ciąży, a końcówka nie obyła się bez kilku prostych ćwiczeń, które można wykonywać z bobasami. 

Zajęcia odbywają się w MDK Wołomin we wtorki i czwartki w godzinach 12:00-13:00 oraz w MOK Kobyłka w poniedziałki i piątki od 12:30-13:30. 

Możecie wpadać bez zapowiedzi! W końcu, do sylwestra nie tak daleko, a figura sama się nie zrobi, nieprawdaż? 😉 

W imieniu @fitnessmamaidziecko zapraszamy!


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od całkiem niedawna jestem nową uczestniczką klubu fitness https://www.marywilska44.com/energy-fitness/ który mieści się w centrum handlowym. Jak dla mnie jest to doskonałe miejsce na aktywne spędzanie czasu. Oczywiście po skończonych ćwiczeniach nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyskoczyć sobie na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybrałem taki klub, gdzie widziałem że są maty na siłownię https://powerrubber.com/kat/maty-na-silownie/ ponieważ bardzo cenie sobie bezpieczeństwo. Tego typu gumowe zabezpieczenia spisują się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń