wtorek, 31 maja 2016

Dzień Matki w Wołominie

 25 maja odbył się w Fabryczce organizowany przez fundację Dzień Matki.
Główną atrakcją wydarzenia była wystawa pt. "Jestem Kobietą, Jestem Matką, Daje życie", która była podsumowaniem udziału w projekcie Agaty Pałys - Suchorab ponad 40 mama z Wołomina i okolic. Poza tym były stoiska LIQRISE DAY SPA, Mary Kay, Nature House, doradcy laktacyjnego i chustowego i Fundamenti. Zbieraliśmy również dary dla mam z zielonkowskiego Domu Samotnej Matki.





Podczas imprezy losowane były również niespodzianki :)












 
 Była również niespodzianka dla mam uczestniczących w sesji Agaty, każda otrzymała odbitkę fotografii biorącej udział w wystawie.



 


Jeszcze raz bardzo dziękujemy wszystkim, którzy przybyli i tym którzy bardzo chcieli, ale przez ogromne utrudnienia na drogach i ulewę nie udało się dotrzeć. 
To był baardzo niezwykły dzień i mam nadzieję, że to powtórzymy :)

Agato dziękujemy, że byłaś z nami akurat na Dzień Mamy.


Dzięki uprzejmości Agaty i dyrekcji Powiatowego Centrum Dziedzictwa i Twórczości wystawę można było oglądać aż do poniedziałku. 




Wydarzenie było dofinansowane ze środków gminy Wołomin w ramach projektu 
"Grunt to rodzina. Edycja II"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz