niedziela, 6 lipca 2014

Dzień z koniem - Klub Mam w Zielonce

Wakacje rozpoczęliśmy w sposób niecodzienny - w dniu 1 lipca, na początek lata, a jednocześnie na zakończenie pierwszej części spotkań Klubu Mam w Zielonce, zorganizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie - Dzień z Koniem w Stajni Smerfetka .

Zaczęliśmy od przywitania:
   

  

Laura jako pierwsza zasiadła na konia, ale wcześniej go wyczesała (tzn. zrobił to tata)



Dzieci jeździły w różnych pozycjach:





















Wszystkie, bez względu na wiek, chętnie próbowały swych sił: na koniu, obok konia, z mniejszej lub większej odległości:














Smerfetka i Merkury, po długiej zabawie , a może i pracy z dzieciakami, zasłużyły na poczęstunek. Maluchy przyniosły ze sobą marchewki i jabłka i ochoczo zabrały się do karmienia:














Korzystając z uprzejmości Gabinetu Linia Zdrowia, na czas gdy jedna grupa bawiła się z końmi, druga część dzieci - baraszkowała na sali integracji sensorycznej w gabinecie.






Na sam koniec zrobiliśmy wspólne zdjęcie: proszę jakie świetne humory :)



Jeszcze raz dziękujemy pani Magdzie ze stajni Smerfetka oraz Smerfetce i Merkuremy, a wszystkie dzieci z mamusiami zapraszamy na zajęcia Klubu Mam w Zielonce od września.


Projekt "Klub Mam w Zielonce" realizowany jest przez Fundację Mamy Wołomin dzięki dofinansowaniu z budżetu Gminy Zielonka i zakłada dwa rodzaje zajęć: Klub Mam oraz Grupy Zabawowe. Są to zajęcia dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat oraz ich rodziców. Zapraszamy!
http://mamywolomin.pl/klub-mam-w-zielonce/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz