wtorek, 15 września 2015

Klub Mam w Zielonce - Chustowanie niemowląt


Dzisiaj na spotkaniu Klubu Mam w Zielonce gościliśmy Doradcę Noszenia Dzieci w chustach 

i nosidłach miękkich Magdalenę Flaga.





Każda z mam otrzymała specjalnie przygotowaną prezentację zawierająca najważniejsze informacje na temat noszenia dzieci. 




Wszystkie obecne Panie chętnie przymierzały przyniesione przez prowadzącą nosidła oraz uczyły się wiązać chusty. 



Trenowały na swoich dzieciach ale także na specjalnie dociążonych lalkach treningowych. 




Mamy mające doświadczenie w noszeniu szlifowały warsztat 

i poznawały nowe sposoby motania.  



Uczestniczki współpracowały z wielkim zapałem.



Te zajęcia organizowane są przez Fundację Mamy Wołomin dzięki dofinansowaniu z Miasta Zielonka i dzięki temu są zupełnie bezpłatne dla wszystkich rodziców z terenu Zielonki i okolic. Zapraszamy w każdy wtorek w godzinach 10:00-12:00 do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej  przy ul. Literackiej 20 w Zielonce. 

W każdy drugi i czwarty wtorek miesiąca prowadzimy Grupy Zabawowe, a w pozostałe wtorki - Klub Mam, na który zapraszamy specjalistów z zakresu wychowania i pielęgnacji dzieci. Bieżące informacje i tematy kolejnych spotkań znajdziecie na fb: https://www.facebook.com/MamyWolomin/events 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz